IT Manager/ka pro region střední a východní Evropy a Asie

Jsme předním poskytovatelem vývojových a konzultačních služeb zejména pro oblast automobilového průmyslu, v posledních letech se však stále více orientujeme také na oblast železniční dopravy a letectví. V České republice působíme od roku 1996 a v současné době na našich pobočkách v Praze, Plzni, Mladé Boleslavi, Liberci a Českých Budějovicích zaměstnáváme víc než 500 zaměstnanců.

Co bude Vaší náplní práce?

  • vedení, motivace a rozvoj týmu IT v regionu
  • strategické a operativní řízení IT s důrazem na bezpečnost informací pro země v regionu střední a východní Evropy (CZ, RO, CN, JP, RU, TR + další)
  • vytváření a naplnění IT strategie v souladu s korporátními pravidly a cíli
  • sestavení programu a řízení projektů v oblasti IT a systémové integrace
  • koordinace a harmonizace (procesní, funkční, projektová) lokálního IT s korporátními IT funkcemi a standardy
  • kontinuální zlepšování procesů v rámci IT
  • participace na mezinárodních projektech
  • úzký kontakt a spolupráce s business managery ve svěřených zemích
  • pravidelné vyhodnocování kvality a efektivity služeb IT
  • odpovědnost za rozpočet a plánování zdrojů IT
  • jednání s dodavateli a poskytovateli IT služeb, SW a HW
  • vypracovávání reportů pro CIO AKKA Group

Co musíte znát/umět?

  • ukončené vysokoškolské vzdělání a 5 let praxe na obdobné pozici nebo středoškolské vzdělání a 10 let praxe
  • silná orientace na zákazníka a business
  • prokazatelná praxe s vedením IT v mezinárodním prostředí
  • výborné organizační, manažerské a komunikační dovednosti
  • profesionální vystupování a jednání, zodpovědnost a spolehlivost
  • přehled o aktuálních trendech v oblasti IT a bezpečnosti informací
  • zkušenosti s implementací ERP systémů (znalosti SQL/BI, S4HANA velkou výhodou)
  • výborná znalost AJ slovem i písmem, další jazyky (FJ, NJ výhodou)
  • dobrá znalost ITIL (certifikace výhodou)
  • ochota cestovat
  • řidičský průkaz skupiny B

Své životopisy prosím zasílejte v anglickém jazyce.

Čím oslovíme my Vás?

  • Předáme Vám unikátní know-how, podpořené léty zkušeností
  • Poskytneme kompletní zázemí pro zaškolení
  • Máme zavedenou flexibilní pracovní dobu (pevné jádro: po - čt 9:30 - 15:00, pá 9.30 - 13:00)
  • Když se Vám bude dařit, odměna Vás nemine
  • Někdy je potřeba si odpočinout: 5 týdnů dovolené a vybírání náhradního volna je samozřejmostí
  • Dáme Vám prostor rozvíjet se v mnoha oblastech jak osobnostně, tak profesně
  • Talent umíme ocenit, osobnostní i profesní růst Vám zaručíme
  • Cafeterie - individuální benefitní systém, kde si každý nastaví své benefity na míru ve výši 12.000 Kč/rok (lze využít na penzijní/životní pojištění, dovolenou, ve zdravotnictví, na volnočasové aktivity aj.)

Od února 2020 budeme na adrese: Siemensova 2717/4, 155 00 Praha-Stodůlky

MBtech Bohemia s.r.o. byla vyhlášena v roce 2018 nejlepším zaměstnavatelem regionu do 5000 zaměstnanců v místě sídla, tedy v Plzeňském kraji.

Kontakt

MBtech Bohemia - AKKA Czech Republic s.r.o.
Elizabeth Franková
Nárožní 1400/7
158 00  Praha-Stodůlky
Česká republika
Telefon: +420 730 183 569

Zaujala vás nabízená pracovní pozice?

Pošlete nám svůj strukturovaný životopis a my se vám rádi ozveme.

Mám zájem Zpět na výpis pozic

Doporuč pozici známému

Ocenění