Markeťák co má rád výzvy - zkrácený úvazek

Petr vede tým sales a marketingu v AKKA Czech Republic od ledna 2020 a právě teď hledá posilu, která by ho podpořila v oblasti marketingu. Součastí Petrova týmu jsou tři kolegyně, které se věnují hlavně sales supportu a tři "obchoďáci", kteří se věnují čistě sales aktivitám v Praze a jeden kolega pro sales je v Českých Budějovicích. Aby byl tým kompletní hledáme "Markeťáka" a možná právě Vás!

Naše společnost není žádný start up, v České republice působíme od roku 1996 a v současné době na našich pobočkách v Praze, Plzni, Mladé Boleslavi i Českých Budějovicích zaměstnáváme víc než 500 zaměstnanců.

Co Vás u nás čeká?

  • Příprava marketingového plánu ve spolupráci s obchodním a HR oddělením v souladu s celofiremní strategií, koordinace a realizace jednotlivých projektů
  • Vedení externích spolupracovníků (grafika, PR, eventy) a externích agentur
  • Tvorba obsahu pro interní a externí komunikaci (sociální sítě, webové stránky, PR články, plánování a realizace online kampaní)
  • Organizace eventů spojených s prezentací firmy (pro zaměstnance, zákazníky, studenty)
  • Spoluúčast při tvorbě firemní strategie – analýza konkurence, trhu a návrh adekvátních kroků
  • Koordinace členství v různých organizacích a organizace akcí s nimi spojených
  • Zodpovědnost za brand a jeho podpora v ČR
  • Zajišťování marketingových materiálů a reklamních předmětů
  • Koordinace sponzoringových aktivit a CSR projektů
  • Aktivní účast na projektech v rámci skupiny AKKA a jejich implementace na lokální trh
  • Efektivní řízení a kontrola marketingového rozpočtu, včetně vyhodnocení marketingových aktivit
  • Možnost částečné práce z domova
  • Pozice je zástupem za rodičovskou dovolenou do října 2022 (s možností prodloužení na dobu neurčitou při oboustranné spokojenosti)

Co u našeho nového "markeťáka" hledáme?

  • Minimálně 2 roky zkušeností z marketingu a komunikace, ideálně v B2B segmentu
  • SŠ nebo VŠ vzdělání - výhodou oblast marketingu a komunikace
  • Vysokou míru samostatnosti
  • Proaktivní přístup – očekává se vlastní iniciativa a nápady
  • Schopnost zvládnout více projektů najednou
  • Umění pohybovat se v mezinárodním prostředí – spolupráce v rámci skupiny
  • Výborná znalost angličtiny (němčina - výhodou)
  • Bez znalosti českého jazyka se také neobejdeme

Co Vám nabídneme?

  • Máme flexibilní pracovní dobu (pevné jádro: po - čt 9:30 - 15:00, pá 9.30 - 13:00)
  • 5 týdnů dovolené a vybírání náhradního volna je samozřejmostí
  • Dáme Vám prostor rozvíjet se v mnoha oblastech jak osobnostně, tak profesně
  • Příspěvek na stravování je základ (hodnota stravenky 100kč)
  • Cafeterie - individuální benefitní systém, kde si každý nastaví své benefity na míru ve výši 12.000 Kč/rok (lze využít na penzijní/životní pojištění, dovolenou, ve zdravotnictví, na volnočasové aktivity aj.)

Kontakt

AKKA Czech Republic s.r.o.
Elizabeth Franková
Siemensova 2717/4
155 00  Praha-Stodůlky
Česká republika
Telefon: +420 730 183 569

Zaujala vás nabízená pracovní pozice?

Pošlete nám svůj strukturovaný životopis a my se vám rádi ozveme.

Mám zájem Zpět na výpis pozic

Doporuč pozici známému

Ocenění