HR Recruiter/ HR Partner

Hledáme parťáka/parťačku do týmu, který/která bere HR jako své poslání a baví ho svět IT. Hledáme zkušeného náboráře, který je proaktivní a nebojí se oslovovat kandidáty různými cestami a aktivně řídí. Chceme náš tým doplnit o poslední puzzle dílek, tak aby naše HR bylo opět celé.

K našemu týmu, abyste měl/a představu s kým budete spolupracovat.

- Petra je naše ředitelka
- Kateřina je manažerka pro oblast náboru
- Hana a Jitka jsou naše HR administrátorky
- Denisa má na starosti vzdělávání a interní komunikaci
- Pavel spolupracuje s Denisou na a věnuje se koučingu
- Radka nám zajišťuje HR marketing
- Hanka (ano máme dvě Hany ) je naše milá mzdová účetní
- Michal je náš náborář a hledá k sobě kolegu/kolegyni

Co u nás budete dělat?

  • Nábor nových zaměstnanců na technické pozice především v oblasti IT a Electrics & Electronics
  • Aktivní vyhledávání potenciálních zaměstnanců (proaktivní oslovování kandidátů na sociálních sítích a v databázích) + práce s tzv. pasivním náborem (Teamio)
  • Zajištění náborového procesu – komunikace s liniovými manažery, vytváření a zadávání inzerce, poradenství vedoucím v oblasti náboru, preselekce a zpracování příchozích životopisů, plánování a aktivní účast na pohovorech
  • Aktivní účast na veletrzích pracovních příležitostí či na jiných PR akcích, příprava inzerce, personální prezentace, reprezentace firmy na různých akcích
  • Práce se sociálními sítěmi a databázemi (LinkedIN, Xing, Facebook atp.)
  • Zajištění adaptačních pohovorů zaměstnanců
  • Pravidelný reporting

Zajímá Vás, jaké předpoklady pro tuto pozici očekáváme?

  • Perfektní znalost českého jazyka (včetně pravopisu)
  • Komunikativní znalost AJ nebo NJ
  • Minimálně 2 roky praxe v náboru
  • zkušenost z personální agentury a to v oblasti IT a Engineeringu výhodou
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti
  • Samostatný a pečlivý přístup k řešení úkolů
  • Proaktivní a proklientský přístup
  • Aktivní řidič

Zajímají Vás benefity, které našim zaměstnancům poskytujeme.

  • Máme flexibilní pracovní dobu (pevné jádro: po - čt 9:30 - 15:00, pá 9.30 - 13:00)
  • Naši zaměstnanci mají 5 týdnů dovolené a vybírání náhradního volna je samozřejmostí
  • Samozřejmostí je příspěvek na stravu (formou stravenek v hodnotě 100Kč)
  • Možnost individuálního benefitního systému prostřednictvím Cafeterie, kde si každý nastaví své benefity na míru ve výši 12.000 Kč/rok (lze využít na penzijní/životní pojištění, dovolenou, ve zdravotnictví, na volnočasové aktivity aj.)
  • Částečný Homeoffice

Kontakt

AKKA Czech Republic s.r.o.
Elizabeth Franková
Siemensova 2717/4
155 00  Praha-Stodůlky
Česká republika
Telefon: +420 730 183 569

Zaujala vás nabízená pracovní pozice?

Pošlete nám svůj strukturovaný životopis a my se vám rádi ozveme.

Mám zájem Zpět na výpis pozic

Doporuč pozici známému

Ocenění