HR Recruiter

Hledáme parťáka/parťačku do týmu, který/která bere HR jako své poslání a baví ho svět IT, ale i jiných pozic. Hledáme zkušeného náboráře, který je proaktivní a nebojí se oslovovat kandidáty různými cestami. Chceme náš tým doplnit o poslední puzzle dílek, tak aby naše HR bylo opět celé. Jestli budete pracovat z Mladé Boleslavi, Prahy nebo z Plzně necháme na Vás.

K našemu týmu, abyste měl/a představu s kým budete spolupracovat.

- Katka je naše ředitelka
- Hana a Jitka jsou naše HR administrátorky
- Denisa má na starosti vzdělávání a interní komunikaci
- Pavel spolupracuje s Denisou a věnuje se koučingu
- Radka nám zajišťuje HR marketing
- Hanka (ano máme dvě Hany ) je naše milá mzdová účetní
- Táňa je náš Researcher a důležitá podpora v náboru
- Michal a Míša jsou naši náboráři a hledají k sobě kolegu/kolegyni

Co u nás budete dělat?

  • Nábor nových zaměstnanců na technické pozice především v oblasti IT a Electrics & Electronics
  • Aktivní vyhledávání potenciálních zaměstnanců (proaktivní oslovování kandidátů na sociálních sítích a v databázích) + práce s tzv. pasivním náborem (Teamio)
  • Zajištění náborového procesu – komunikace s liniovými manažery, vytváření a zadávání inzerce, poradenství vedoucím v oblasti náboru, preselekce a zpracování příchozích životopisů, plánování a aktivní účast na pohovorech
  • Aktivní účast na veletrzích pracovních příležitostí či na jiných PR akcích, příprava inzerce, personální prezentace, reprezentace firmy na různých akcích
  • Práce se sociálními sítěmi a databázemi (LinkedIN, Facebook, Teamio, jobs.cz atp.)
  • Vedení adaptačních pohovorů se zaměstnanci
  • Pravidelný reporting

Zajímá Vás, jaké předpoklady pro tuto pozici očekáváme?

  • Zájem o oblast náboru a chuť se neustále v této oblasti zlepšovat.
  • Perfektní znalost českého jazyka (včetně pravopisu)
  • Komunikativní znalost AJ nebo NJ
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti
  • Samostatný a pečlivý přístup k řešení úkolů
  • Proaktivní a proklientský přístup
  • Minimálně 2 roky praxe v náboru, ideálně z personální agentury výhodou

Zajímají Vás benefity, které našim zaměstnancům poskytujeme.

  • Máme flexibilní pracovní dobu (pevné jádro: po - čt 9:30 - 15:00, pá 9.30 - 13:00)
  • Naši zaměstnanci mají 5 týdnů dovolené a vybírání náhradního volna je samozřejmostí
  • Samozřejmostí je příspěvek na stravu (formou stravenek v hodnotě 100Kč)
  • Možnost individuálního benefitního systému prostřednictvím Cafeterie, kde si každý nastaví své benefity na míru ve výši 12.000 Kč/rok (lze využít na penzijní/životní pojištění, dovolenou, ve zdravotnictví, na volnočasové aktivity aj.)
  • Částečný Homeoffice

Kontakt

AKKA Czech Republic s.r.o.
Michal Berenreiter

Zaujala vás nabízená pracovní pozice?

Pošlete nám svůj strukturovaný životopis a my se vám rádi ozveme.

Mám zájem Zpět na výpis pozic

Doporuč pozici známému

Ocenění

Nastavení cookies